Film-Recention


En kylig vinterkväll, tre skidåkare i en stollift blir förvirrade när deras resa till toppen plötsligt avstannat. Den isande vinden förvärras när strålkastarna släcks och lämnar dem strandsatta i mörkret. När de väntar på hjälp, träffar den verkliga mardrömmen dem. Skidorten har just stängts för helgen och lämnat gruppen strandsatta högt över bergssluttningarna i en mötande snöstorm. Med olycksbådande ylanden som ekar genom den omgivande skogen, kommer de att behöva göra några tuffa beslut för att överleva.

Tyckte den var jätte bra! Men samtidigt skit äcklig på ett ställe... Rekomenderar verkligen. Och för er som inte fattar så är det typ en skräckfilm/thriller. Av mig får den:
,5/5 i betyg.

En rebellisk tonårstjej från Malibu i Kalifornien skickas av sin far till en strikt privatskola i England där hon får lära sig att värdesätta äkta vänskap.
 
Haha... Aja alla har ju typ sett den så jag tycker inte den behöver värsta långa beskrivningen... Såg den typ bara för att världens hetaste kille är med i den. Ja, jag pratar om Alex Pettyfer. Men tycker faktiskt ändå filmen är ganska bra. Av mig får den:
/5 i betyg.

Sydney har varit blind i nästan hela sitt liv. Efter en hornhinnetransplantation får hon dock synen tillbaka. Efter att ha börjat se igen börjar hon även se missnöjda andar.

Världens typ sämsta skräckfilm, var inte ett dugg läskig. Men den var ändå lite crepy ibland. Om man vill bli rädd så ska man inte se den här filmen ialla fall... Av mig får den:
,5/5 i betyg.

Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv blev uppochnedvänt när hennes föräldrar skilde sig och hennes pappa flyttade från New York till ett strandhus i en mindre stad. Sedan dess har Ronnie varit arg och frånvarande och hennes mamma bestämmer att Ronnie ska spendera sommaren hos sin pappa, en före detta pianist. Här tar en otrolig historia om kärlek vid, historien om den första kärleken och historien om kärleken mellan far och dotter.

Vet seriöst inte varför vi såg den... haha men den är ändå bra så varför inte? Av mig får den:
 /5 i betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0