För att jag inte har ett liv...

UTSEENDE
1. Vilken ögonfärg har du? Gröngrå
2. Hur lång är du? Typ 173cm

3.Vilken hårfärg har du? Blond 
4. Långt eller kort hår?: Ganska långt... 
5. Piercingar? Öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha? Kanske liiiite grönare
7. Hur lång skulle du vilja vara? Nöjd som jag är
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha? Samma som jag har nu
9. Vill du ha kort eller långt hår? Låååååångt 
10. Skulle du vilja ha piercing? I naveln
11. Har du lätt för att bli brun? Det kan man inte påstå ;) 

SENASTE DU
11. Åt ? Tror det var frysta hallon
12. Drack? Juice
13. Fick sms av? Elin
14. Du kysste? -
15. Senast sa du? Typ hej ? 
16. Kramade? Tror det var min moder... 
19. Du spydde? Någon månad sedan 
20. Du grät? Ingen aning !!
 
KÄRLEK
21. Är du singel? Yes
22. Förhållande med? - 
23. Ditt längsta förhållande? No idea... 
24. Med vem då? -
25. Första kärlek? Ingen aning...
26. Har du varit/är riktigt kär? Nej
27. Gillar du någon just nu? Om man räknar med ett cruch på en kändis, så ja ;)
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft? Typ inget...
29. Vill du vara singel? Nej...
30. Vill du gifta dig? Nån gång...
31. Vill du ha barn? Samma som förra
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän? -

VÄNSKAP
32. Den som vet mest om dig? Vendela och Sofia
33. Den vän som du har känt längst? Vendela
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Svårt val... 
35. Någon du saknar att umgås med? Netti ♥
36. Tappat kontaken med någon du saknar? Olivia ♥
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig? Olivia ♥
38. Den du har mest minnen med? Haha, Vendela ;)
40. Har du någon gång varit vän med någon du gillat mer än vän? Kanske, kommer inte ihåg... 

ÖVRIGT
42. sport? DANS
43. galen eller lugn? Jävligt galen ;) 
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra? Jepp, det har jag faktiskt hört väldigt många gånger...
46. Har du hört att du borde bli modell? Yes
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag? Kläder ?
50. Vad tänker du på just nu? MAAAAAT :D

Eftersom jag har så grymmt tråkigt snodde jag detta fran Cajsa (som också bloggar här)...
Orkar inte skriva mer, ska typ kolla TV, eller nåt sånt nu...
Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0