Fredagkväll

Hejsan!!!
Sköönt med fredagkväll. Ikväll händer ingenting speciellt. Är hemma, vi tänkte sätta igång någon film :) Trevlans. Kom på att jag alltid brukar vara borta på fredagar. Men denna är jag hemma :) Men som Vendela skrivit, ska vi bort till Malins fest imorgon. Ska bli väldigt roligt! Är ju temat moulin rouge, så vi var i Täby C och letade efter kläder.
Haha :) Efter festen så ska Alice sova över hos mig. Myyys ♥

Igår så var det 50% på allt på Bik Bok, så jag köpte ganska mycket. Jag köpte:
  • Blå skjorta
  • Blå bikini, både över och underdel
  • Blå tröja
  • Röd topp
Får lägga in bilder sedan. Men nu ska vi sätta igång en film :)
haha jag just nu...:) inte fin, but who cares....?
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll så hörs vi imorn, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0