Godmorgon människor!!!

Japp som ni vet sov Alice här. Vi hade det lika mysigt som vanligt. Vi vaknade upp för 1,5 timme sedan. Men hon stack hem vid 12. Så här sitter jag och äter lite frukost. Trevlans :)
Malins fest igår var skitkul! Lärde känna människor mycket bättre, vi satt liksom och pratade ut :) haha
Men jag, Sofia, Alice och Aminda stannade där tills typ kl 01.00 Eller något sånt. Var väldigtt roligt iallafall!
Tyvärr glömde jag kameran, men Aminda hade med sin och tog flera hundra bilder tror jag :) haha. Kan säkert sno några av hennes.
haha, finns vackrare bilder. Men älskar dig verkligen ♥

Kommentarer
Postat av: cajsa

vilka var där? :)

2011-04-10 @ 12:58:12
URL: http://cajsisord.blogg.se/
Postat av: Alice

saskia linn jag (alice) ylva malin c aminda linnea b sofia vendela rebecka

2011-04-10 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0