Hemma

Haha kom på att jag glömde att säga att jag åkte till Trysil på påsklovet :) Vi åkte i torsdags och kom hem idag. Haha det var inte mycket snö kvar där. Men det var jätte soligt. Jag gick runt i nya byxdressen eller hotpants. Har fått lite färg i ansiktet, och såklart mer fräknar :( varför har jag fräknar, vill inte ha det! :O Huromhelst så blir man enklare brun, om man är högt uppe, (vi var i fjällen) vid snö och såklart vid stark sol. Så blev nog lite brunare :)
Men jag kom hem vid 4a tiden. Gick direkt upp till mitt rum satte på mig bikinin, la mig på studdsmattan läste gamla Frida-tidningar och solade. När solen började försvinna satte jag på mig joggingkläder och tog en kort runda! :)
Det var allt för denna gång! :)
Pussar och Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0