Hemma

Hej hej!
Kom hem för nån timme sen från stan. Va där med Ida, Sofia, Kajsa, Ida, Emilia & Klara. Köpte typ inget (förutom mat & nylonstrumpbyxor) men var ändå riktigt nice. Gick runt typ i nåra timmar sen åt vi i Kungshallen och fortsatte sen shoppa. Vid tre behövde Kajsa & Klara sticka iväg på träning och då drog vi till:

Där Ida köpte världens finaste halsband. Tänkte och köpa nåt, men det kändes inte så smart när jag precis blivit av med 800kr...

Men sen när vi satt på bussen tillbaka till slussen så glömde vi gå av och vi kom till vattnet en bit därifrån. Då satte vi oss på bryggan där eller vad man nu ska kalla det. Sen såg vi en liten färja som kom och enligt Ida fungerade på acess kort där så vi hoppade på den:

Och den båten gick tydligen till Grönan så då hamna vi där.  Tyvärr så var det stängt med lite fina bilder blev det ändå:



Vi försöker desperat ta oss in! haha



Seriöst världens coolaste namn!



Sen tog vi spårvagnen tillbaka, tyvärr träffade vi inte carl henrik. Hade tänkt ta några idolbilder ;) Tog spårvagnen till plattan, där vi fota lite vid fontänen:

Jag försöker balansera på "muren". Höll faktiskt på att trilla ner i vattnet en gång...

Sen bar det hem igen...

Haha... Lite konstigt inlägg, jag vet. Men aja... (Juste, alla bilder är tagna från Emilias facebook, min mobil kamera laggade sönder så jag kunde bara ta typ 5kort...)

Tack också Emilia för påskäggen! Lovar att du får nåt nästa gång vi ses <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0