jag såg honom..han såg inte mig

heja alla! imorse kände jag hur mina ben ville springa jorden runt.. så jag dammade av min cykel som stod bakom huset under ett överdrag. den röda cyckeln glänste i solen svaga ljus. mina första trampningar kändes som att lyfta en björn doppad i smält kola. men med tiden släpte den känslan och jag flög iväg. tills jag kom fram till en korsning där det stod en bil. bilen stod stilla, kanske förare väntade på någon, jag tog förgivet att det var jag på min cykel han väntade på. när jag passerade bilen började den att rulla... bilens nos träffade mitt ben, allt blev svart... det sissta jag kom ihåg var smärtan i hela kroppen och i ansiktet då jag skallade gatan... jag dog...jag är död...jag är en zoooombie!!!! nej det är jag inte, men historian var sann....förutom smärtan....och benet... men han träffade min bakhjul! gubbjävel... puss o kram

Kommentarer
Postat av: Alice

men det va ju inte bar haha <3

2011-04-12 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0