Söndag



Random bild på mig från helgen

Hej hej!
Kom hem för nån timme sen från Örebro. Har mått dåligt hela dan (huvudvärk & allmänt trött typ) och när jag kom hem visade sig det att jag hade feber. Lixsom jippi sa jag. Nepp, inte precis. Är seriöst lite förbannad på det just nu. För skulle egentligen dragit till gymmet nu... Men jag får hoppas att det iallafall bara är något som går över tills imorgon.

Men aja, nog om det nu. Har haft roligt/trevligt eller jag vet inte riktigt men bra kan man nog säga. Firade min kusin och hennes son igår som fyller år idag/på tisdag, ja det var typ kul(?) fast lite långtråkigt på slutet...

Aja, får se vad som händer imorgon, har inte planerat nåt, (mer än att jag ska lämna in min iphone på lagning) Men I let you know ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0