surfing like a whaterman

hej alla! det är såå hemskt att vara sjuk! det är som att ha feber fast att jag inte har över 38 :S jag fryser så att det ilar i mina tänder! men thank god for alvedon! :) jag har drogat mig med alvedon...typiskt mig, missbrukar alvedon xD så när någon ringer och frågar hur jag mår, så säger jag att jag mår asbra! märkte precis att alvedonen börjar värka, jag springer omkring, solar, videobloggar. sen efter en/två h slänger jag mig i sägen med benen upp för att jag håller på att svimma, fryser som sjutton....patetiskt om man tänker på det :D HAHA! jag såg den nya halebop-reklamen! seriöst, det är nog den roligaste reklamen jag sett! det är nakna gubbar i kallingar som simmar omkring i en pool, med simfötter,syklåp och snorkel :D yaoman yaoman, surfing like a whaterman! aaaah det är så roligt :D ujuj nu känner jag hur alvedonen börjar värka! måste videoblogga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0