Svar på kommentar

Postat av: cajsa

HAHAHA YLVA! det var den 2 april alltså 17 dagar (när du skrev inlägget) inte 1 och en halv månad sen 
svara gärna på kommentaren i ett separat inlägg jag vill ha en förklaring pPpPpp
puss på dig lilla nutte gumman <3

 

SVAR: Förlåt Cajsa, ursäkta mig så mycket. Finns inte att ord att beskriva denna sorg jag känner inom mig ;) Haha nej men, haha hade glömt det. Trodde att den var från i början av mars någon gång....men hade tydligen fel :)

 

Hoppas du överlever detta stora misstag!

 

Pussar från Ylva ♥


Kommentarer
Postat av: cajsa

tack tack så mycket!!! det var den där förklaringen jag behövde exakt. MVG++++ puss

2011-04-26 @ 20:58:48
URL: http://cajsisord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0