The little white

Hejsan!

Här kommer bilder på klänningen jag köpte i onsdags! :)
En gullig spetsmönstrad vit klänning från JC. Älskar den! Så himla söt! Detta är även min reservplan som avslutningsklänning i år. Ifall jag inte hittar någon annan, så har jag alltid den här att ha! :) Känns bra att veta att den finns. Kommer ihåg förra året då jag var helt galen! Hade ingenting att ha på mig. Gick runt varje dag den veckan i masor av olika affärer och letade, men hittade inte absolut någon! Slutade med att jag köpte en blå klänning med blommor på. Var inte helt nöjd, men den var väldigt söt egentligen :) Men tycker att det är gulligare att ha en vit klänning på skolavslutningsklänning. Jag kör nog på denna i år! :)
Skolavslutningen förra året :) Ser lite ut som en mupp....men men

Puss och Kram från Ylva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0