Tisdag 19.48



Jippi! Vårt internet är tillbaka! Riktigt skönt att det inte var borta lika länge som förra gången...

Hej föresten! Haha... Har precis ätit middag och ska snart duscha & tvätta håret. Låg och solade nån timme på studsmttan i förmiddags, riktigt skönt (även fast solen inte tar så mycket än). Lyssnade på musik och målade naglarna ;) Känns seriöst som att det är sommarlov istället för påsklov..!

Aja, sen efter lunch kom Sofia och Ylva hit, vi övade och fixa på dansen till talangjakten. Tro vi är klara med det mesta av korografin, så nu är det bara att öva, öva, ÖVA! haha...

Imrgon ska jag sticka in till stan med Sofia och nåra till, ska bli kul :) men jag ska ta en buss som går 09.54 så jag kommer inte kunna uppdatera något innan, men gör väl det när jag kommer hem.

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0