Vet ni vad?


Jo igår när jag Mikaela och Rebecka skulle åka till tc så upptäckte jag att jag har tappat bort ungefär 800kr!!! Nej, jag skojar inte och nej, jag har faktiskt inte shoppat upp pengarna. Dem är bara borta. Och det är lixsom skumt för jag har inte rört dem i min plånbok, dem har lixsom bara legat där. Så typ jag + mina föräldrar tror typ att det är någon som har snott dem i skolan, men jag fattar lixsom inte hur/när/var... Seriöst det är inte kul, tänk på alla saker jag skulle kunna köpa för 800kr! det är ju hur mycket kläder och smycket och skor som helst typ..! Nu ska jag gå och dampa sönder på något. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Alice

måste bara säga att jag lider med dig förstår liksom hur du känner :(

2011-04-20 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0