10 saker om mig...

(jag gör bara detta för jag har tråk)
-jag älskar One Direction (va?? nähää!!!)
-tack vare all stalkning har jag träffat massa personer jag aldrig kommer glömma och även fått upp kontakten med gamla vänner ♥
-i just denna stund hatar jag mitt hår...
-jag vet varför, men det gör inte ni...
-jag är trött
-jag funderar på att platta håret nu...
-ONE DIRECTION KANSKE KOMMER TILL SVERIGE SNART IGEN :D
-det ända jag sakinar med skolan är mina vänner (har inte träffat någon från klassen på hela lovet!! :O)
-noelle pihl är en korv
-nu ska jag läsa zaynmalik_penis #imagines på twitter för jag gillar dom ;)

Kommentarer
Postat av: noe c:

yay jag är en korv :D

saknar dig ap mycket! <3

2011-08-19 @ 21:12:19
URL: http://noellesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0