hej jag har tråk 2

5 saker jag inte vill vara utan:
  • Min iPhone
  • One Direction + Justin Bieber
  • Mina kära vänner
  • Mat (^^)
  • Internet.. typ
5 filmer jag tycker är bra:
  • Never Say Never
  • The Last Song
  • HITTA NEMO
  • Titanic
  • Typ allt med Jim Carrey ;)
5 maträtter jag älskar:
  • Pommes Frites :P
  • Pizza
  • Snabbmat
  • Plankstek
  • Grillad kyckling
5 städer/länder som jag besökt och vill besöka igen:
  • New York/USA
  • Thailand
  • Italien
  • Paris/Frankrike
  • Spanien
5 saker jag vill göra:
  • Plugga utomlands
  • Gifta mig med alla i 1D + Justin Bieber ;)
  • Se 1D + JB live
  • Flytta till typ London (hatar att bo i narnia -.-')
  • Lära mig att spela gitarr (atm gör jag typ sönder gitarren om jag ska spela på den :P)
5 saker jag ogillar:
  • Dig... (HÖHÖ VA ROLIG JAG ÄR ;))
  • Att jag hade en spindel i håret idag.. EEEUWWW!!
  • Att mitt internet på mobilen ceppar -.-'
  • Våld av olika slag...
  • Att min kreativitet börjar avta :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0