I'm Back!

Hola peeps! Haha länge sedan?
Jupp upptäckte precis att jag inte bloggat på SKIT länge. Sorry för det ♥
Men lovade mig själv att inte blogga fören den hemska designen är borta :/
Usch, nog jag som lider mest av den.. Hmm, tack Becka!

Men ska börja blogga lite oftare nu, även om vi har den hemska designen!
Haha, men dagens planer är att jag, Becka och Vendela ska checka den nya Hollister butiken
i Täby Centrum. Haha, man har hört mycket bra om den ;)

Sedan ska vi hem till mig och kolla sönder Allan Carr, jupp avsnittet med One
Direction, haha får ursäkta oss för vår beroende.
One Direction Infection :D ♥

Men So Long Babes

 Med brist på snygga bilder på mig får ni en fin liten ros ist :)
Visste ni att om någon ger dig en blå ros det betyder att den vill stå vid din sida
till döden? :) Haha vet inte riktigt om det är sant men lite kul att vet ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0