Na Na Na.. Haha brist på rubrik ^^

Är det bara jag som har svårt att veta vad man ska sriva?
Haha, men om man ska skriva om sin dag.. Jag vaknade typ 10,
Rebecka och Vendela sov här så vi satte på näst sista Harry Potter filmen
när vi vakna fast jag tror ingen orkade se den, så vi satt med varsin mobil och
höll på med twitter.. Haha, vilket liv man har ;) Och sedan upptäckte vi att klockan var
12 och vi inte hade ätit frukost så vi sket idet och satt med twitter ända till 14:00.
Haha, vi chatta på fb med varandra så va ändå sociala. Lol :D

Nu sitter jag och lyssnar på BBC RADIO 1, och väntar på One Direction. Haha, elr
iaf ska de göra något "announcement". Vi får see vad det är.

En radom grej jag har märkt att jag har börjat citera låt-texter
inte bara på twitter och bloggen och så utan i verkliga livet. Haha, it feels pretty wierd.
Haha trodde att ni ville veta det ;)

Ha ett bra liv xx

Ist för en snygg bild ska jag för en gång skull lägga ut en bild på mig!
Här är mina fina röda läpar jag hade i 5min igår ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.google.se/

2011-08-06 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0