SNÄLLA SNÄLLA!! <3

Hejsan Folket! :D
Haha, har lovat mig själv och andra *host host*´att inte skriva så mycket om
One Direction, men det här är ett desperat tillfälle ;)

Hehe, men om alla våra kära läsare kunde bara klicka på denna länk
det skulle betyda väldigt mycket för oss, för vi, svenska 1D fansen
försöker vinna den där tävlingen (Bring1DToMe).
Och man behöver bla ett antal visningar på videon.
Haha, ta det lungt ni behöver bara kolla 1 sek på videon så kan ni stänga av :)
Men jag skulle vara VÄLDDIGT tacksam om ni skulle kunna
ofra denna enda sekund :)

Tack, pepps <3

Mina dagar från och med nu till skolstarten (24 agusti) kmr vara
ganska fulla men ska försöka klämma in ett bloginlägg då och då.
Men när skolan börjar ska jag blogga regelbundet, hoppas jag!

LOVE, nu ska jag snart lägga migär döds trött efter en lång dag i stan
full av One direction, kompisar, filmande och skratt :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0