Today is soon over.

Jaha, nu är man dissad igen.. lol, vet faktiskt inte om jag orkar längre.. :/

Men jaja slut på tråkigheter här på vår lilla blogg,
jag får ta det privat med DESSA personer senare.

Haha, ja idag har varit rätt kuuligt *host host*. Hehe men rätt
trevlig men kan inte skriva detaljer för de kommer bli ganska arga :/
Haha, lol även om det inte märks är jag ganska sur just nu.. Hehe.

Men vi såg snygga killar, haha, nice ;)
Jag och Rebecka åkte Jetline 6 gånger i rad!
Oj, glömmde skriva att vi var på grönan, haha glömmsk kvinna ;)
Jag, Aminda, Ylva, vendela och rebecka.

Och kvällen innan var vi och grilla korv på stranden och checka killar ;)
Haha, och så sov vi + alice och malin hos aminda.
Good times ;)

Nu ska jag gå och hmm, göra någonting annat ;)
Good night babes <3

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0