hejjaghetercajsaojagebääästbarasånivet;)

men tjenare, de va länge sen hörni ;)
bad as av mej jag vet men mitt internet funkar inte hemma hos mamma så har levt utan internet i en vecka. fyfan tror jag typ dog. men som tur så överlevde jag hahaha. nej förlåt men e på väldigt bra humör. igår var ja med malin ylva o alice efter skolan hemma hos ylva de va kul. vi drog till Ö&B o köpte godis i arninge hahaha. sen satt vi o snacka och vid 21? tog jag bussen hem med ylva o alice för de skulle till alice o slagga där. så kom hem vid 22 typ, tar ju ett tag till danderyd men de va helt ok. idag vetefan va jag ska göra, får se. jaja puss så hörs vi♥
haha var ju i romme me skolan, de va grymmt (y) men iaf på bussen satt jag brevid jacke o mirre tog lite sexiga bilder på oss hahaha. men mer bilder finner ni på facebook. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0