Random


Från myskvällen förra tisdagen <3 Gud vad jag blev kär i Rebeckas OnePiece! Haha xD

Hej hej!

Haha, måste bara berätta lite om vad som hände på idrotten idag. Jo, vi hade kull som uppvärmning och då blev såklart jag kullare... skit kul '-.- men iaf, och så börjar jag springa runt och kulla folk men helt plötsligt trillar jag på en matta som ligger på golvet och ramlar lixsom och hela klassen garvar, skit kul '-.- men till mittt försvar kan jag säga att jag inte såg mattan, för den var lixsom grön och det är golvet också... Men inte nog med det utan sen när jag fortsätter så råkar jag ju såklart springa rak in i en stolpe med höften. Asså jag fattar inte hur man kan vara så blind? Eller så är det bara för att jag är blond... Haha

Men nu har jag iaf världens blåmärke på höften så gör ont så in i h***** och värsta skrapsåret på knät. Riktigt trevligt!

Aja, nu ska jag inte tråka ut er med min klumpighet... Haha

Ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0