Söndag

God Morgon Alla <3

Hm... Vet inte riktigt vad jag ska skriva om...

Men iaf, igår så var först jag på gymmet och träna, blev helt beroende av en "maskin" som tränade magen, men det var jobbig så in i h******! Haha... Skulle egentligen till gymmet idag igen, men tydligen så är det sååå himla fint väder så nu ska vi tydligen gå ut och gå istället '-.-

Juste, igår var jag oxå och växlade pengar till Florida ;) haha kanske lite tidigt, ska ju dit i oktober men dollar är ju så billig nu så varför inte? :P

Känner världens shopping-behov just nu! Vill åka och köpa typ vårkläder ;)

Aja, nu ska jag gå och byta om! :)


Love u sis <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch va ni är fula :SSSSSSS

2011-02-06 @ 14:20:01
Postat av: Anonym

Vilket liv du har.....

2011-02-06 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0