polisens fis

hej alla!

Hah! idag så skulle man ta med sig en läsebok till svenskan men det glömdes såkart, så jag fick skriva en dikt:

när jag imorse näsan stack ut fick jag se en ricktig snut, vars bil fasstnat i snön. fula ord slank ut ur hans mön (mun) däcken spann och svetten rann, så jag hämtade en spann för att fånga in dropparna som rann ur hans hann.
- tack lille du, sa polisen
- det var så lite, men oj du släppte visst ut fisen
stockholm som varit täckt av is, smällte nu av polisens fis xD

idag hade vi sexualkunskap! det var såå kul! min lärare tog fram en massa kondomer som vi fyllde med vatten! :D sen så satte han en kondom över huvudet och blåste upp den med näsan! den blev hur stor som hellst, typ en meter lång :D

kram /malin




Kommentarer
Postat av: Bosse

mm det där är något man skulle vilja mumsa på! Du är söt du människa

2011-02-13 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0