ooopsy!

hej alla!

idag var det den årliga pimpeltävlingen! tyvär missade jag den pga dans :( rune tog hem vinsten med 1 antal fiskar! sedan gick alla hem och åt och drack suuuuper god mat :D igår kom olivia till täby! det var jattelänge sen jag träffade henne, kram på dig i <3 ya!

oooopsy... jag kom på att jag skulle "fokusera " på mode, men jag kan inte se ett enda mode -inlägg :S skärpning malin! så nu tänkte jag att jag skulle skriva om vad JAG tycker ! :D

naturale biuty, inte se så tillgjord ut elr översminkad. här är några av mina favvisar från h&m:

- om ni går in på hm.com och klickar                                                                                       er fram till klänningar så kan ni se hur dem ser ut på!


kram malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0