Lite Lördags Tjafas :D

Japp, ikväll börjar melodifestivalen!!
Det börjar om nästan 40 min exakt från jag skriver detta :D
Jag vet att Danny ska vara med iaf,
splittras typ E.M.D nu, asså för altid?? :O

Jag har faktikt träffat dem (haha, inte så mkt att skryta med, men iaf)
Men när jag skulle ta kort på dem sa jag typ smile och jag lät hämsk!!
(skäms ännu :S)




Mina fina bilder, hehe kanske int världens finaste... :)

Men tillbaka till melodifestivalen, jag tycker att det  har blivit ganska
"meningslöst" om ni fattar vad jag mer... asså typ tråkigt.
Men har inget bättre för mig än att titta :D och så har jag bakat
cheesecake, MUMS!! :D

Här är några av mina och min lillebrors cupcakes vi baka igår:
(de va skit äkliga, de smaka typ bara citron!)



Soo long dudes!!!

"I will never say never, no no
I will fight
till forever, to make it right
Whenever you
knock me down
I will not stay
on the ground"  
 -- Never say Never : Justin Bieber
                               
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0