finns det något värre?!

hej alla! <3

jag kom precis hem från skolan, elr ja... kanske för en timma sen :) men som vanligt hade jag ingen nyckel,hehe så jag ringde min käre bror som såklart hängde med nån tjej... good for him ;) men på ngt konstigt sätt kom jag in! jag skulle vara duktig, jag skulle plugga matte och tyska, meeen jag kände skuldkänslorna från att inte ha bloggat på sååå länge, så jag satte mig vid datan, everything for you bloggen :D jag skulle dricka ur min fantastiska smakis, som jag o becca köpte i täbban! då märkte jag att sugröret var borta! finns det nåt värre! jag menar tänk på alla små söta dagis-barn, när de är ute på utflyck, och går såå långt! och sen så är sugröret borta..stackars barn! jag lider med dem :( men jag löste problemet genom att sticka hål på den med en penna! nu smakar den bläck.... :(

kram malin :D




jag och rebecca love ya!

lite mer mmm i livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0