Bläää :'(

Hej hej!! :D
Ja, som ni kanske vet så skulle jag vara med tjejerna idag. Men jag blev såklart sjuk (feber, ont i magen o huvudet) Har mått dåligt HELA dagen! Hade på gränsen till feber imorse. Men jag gick till skolan ändå.
Sen när jag kommer hem o tar tempen så har jag typ 38. Men vår temperaturmätare (eller vad det nu  heter) är typ vääldigt dålig! Har haft allt från 37.4-38.5 konstigt! Men just nu har jag bara 37.6 så jag är knappt sjuk. Fast jag har tagit ipreen. (ipreenen sänker temperaturen) Men jag mår faktiskt helt ok nu :) Men ska gå o hämta min Ben and Jerry nu :)
Är antagligen frisk imorn och då ska jag hitta på något med tjejerna :)
Haha gammal bild på Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0