Cajsa

Hej hej, cajsa här :)
tänkte presentera mig lite kort!
Jag heter Cajsa, är 13 år och bor i sveriges huvudstad stockholm :D
jag har en annan blogg oxå www.cajsisord.blogg.se som jag bloggar på vääldigt ofta, det går bra för mig inom bloggvärlden tycker jag faktiskt ;)
så om ni vill veta mer om mig o min bloggning så klicka in på min egna blogg oxå!
jag dansar på fritiden, och jag älskar det, det är min passion i livet kan man säga haha :D
jag har känt de andra tjejerna på den här bloggen sen 6års. nuförtiden går vi alla i samma skola men malin och ylva går i samma klass 7E2, Rebecka i 7E1, jag i 7F2 och sofia o vendela i 7F1 ! vi kan berätta allt för varandra vilket jag tycker e både kul o skönt (tryggt) för jag vet att de inte kommer skvallra till någon!
min civilstatus e singel, mer säger jag inte ;)
Familj: min mamma o pappa e skilda, så varann vecka bor ja hos mamma o varann hos pappa, jag har 1 helbror som e 15, en halvlillasyrra som e 3 år (mammas sida) o tre bonus brorsor (pappas sida) som e 15,18,19 år gammla :D
nu vet jag inte mer vad ja ska skriva, idag har jag sovit hos malin me de andra tjejerna vi somna vi typ 4 hehe
vi hörs!
bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0