Dagens Dag och Bilder!!

&Hejsan allesammans :)
Jag har inge specielt att skriva om idag, om ni inte vill vad jag
gjorde en väldigt lååång tråkig dag i skolan :)
Men här kommer en sammanfattnig ändå :D !!

EN SAMMANFATTNING:

Först hade vi svenska i nästan en timma o 30 min
(de har salgit ihop två svenska lektioner så vi bara behöver ha svenska 3gånger i veckan)
Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde ^^,

Efter det hade vi matte.
Och vi skulle tydligen göra en matte diagnos (:S)
Men det gick ganska bra fast jag inte träna innan...
Efter det hade vi samling (o alla andra 7or får gå och äta)
gt;På sammlingen fick vi veta att nästa trosdag ska det bli
PIZZA till mat!!! Jippi!! Hoppas det finns kvar när vi ska äta :)
Til mat idag fick vi någon konstig fisk grateng, med typ ost på och potatis till.

Innan spanskan började spelade vi bluff
(ett kortspel, som går ut på att man ska bluffa) :)
Det är skit kul!!  Sen hade vi ja, spanska, no och engelska...
Det var nog allt, tror jag :)

Här kommer några av dagens galna bilder oxå :D

Vendelas fina rygg ^^

hihi fick med Theresia i bakrunden x)

Fina mössor från U-turn, men bollarna e päls !!

Ida-Pida och Vendela-Pendela

Mitt fina lilla hus :D

Hej då, Hej då allafina människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0