Godmorgon :D

Ja, Godmorgon, Godmorgon :)

Jag har just ätit frukost och duschat, jag är ensam hemma eftorsom min lillebrorsa har innebandy tunering och mamma jobbar (hon kmr hem kl.5) Så jag är ensam tills dess.
Jag tycker det är rätt skönt faktiskt, man kan göra nästan vad som helst utan att nån klagar :D

Jag håller på att läsa andra Herry Potter-boken,
(jag älskar filmerna så jag blev tvungen att läsa böckerna).
Men jag vet inte hur jag ska orka läsa alla,
för som många vet är vissa av de böckerna väldigt tjocka!!

Om jag skulle ge er ett boktips, så skulle det vara Blondinbellas
(Isabella Löwnegrips) bok Egoboost!!
Den äger! Jag läste nästan ut hela på 2 dar :O


Det var allt från mig, för denna gång hoppas ni inte sanknar mig ;P
PoK


Hihi, jag just nu (ni fattar att de e oserös?? :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0