gymkort!

tja tja - cajsa här !
håller på o surfa runt o kollar på lite gymkort, ska ju börja på typ powerstep-up elr step up.
det e skitdyrt men sjukt kul o man bränner fett som fan, slimmad på typ 3 pass, haha :)
ska ju bara dansa 2ggr i veckan den här terminen, känner att mix inte är så kul längre och att de blev förmycke i skolan. Men om man har gymkort kan man ju gå o träna varje dag typ, valfri tid -valfri dag , det är perfekt!
men om jag ska träna på feelgood måste jag typ åka in till stan elr ngt o de pallar jag inte, sats va skitdyrt o friskis hade inga bra pass ! fan jag vill verkligen va slimmad!
någon som har nått bra träningstips?
KOMMENTERA!

ps. läs gärna min egna blogg oxå!

Kommentarer
Postat av: lina petersson

ät mycket choklad funka för mig,sov mycket, gå ut och gå mycket och ät mycket som innan men bra kost



ps. älskar er blogg btw den där tjejen som heter ylva e verkligen söt kan du fråga hur hon tränar och fixar sig (smink kläder hår mm) menar inget mot er andra ni e skit söta också :)

2011-01-11 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0