hej

hej alla!

nu vill jag klaga! villken j***a låt barbra streisand e!!! helt sjukt dålig! jag lyssnade sönder den på en gång! hehe typiskt mig ..
men nu vart det neggativt! jag e en lite tjockis idag! till lunch var det pankakor, jag åt seriöst åtta stycken!! men det var värt det!
idag så ska jag få ordning på min kamera! så att jag kan lägga ut bilder! den legat hemma i snart ett år nu utan att ngn har rört den :S

vi var i stan för några dagar sen, då köpte jag en supersnygg väska på gina tricot. den är brun och ser gammal ut :s vet inte hur jag ska förklara den, en liknar lite en portfölj typ....hehe men när jag får iårning min kamera så ska ni se på snygg väska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0