Hejsan Allihopa, Sofia Här :D

Jag heter Sofia, jag :)
Jag trodde inte att jag skulle vara först med att skriva men det blir jag tydligen.. :D

Om jag skulle beskriva mig med 4 ord skulle det nog vara
  • envis
  • ambitiös (förlåt om jag stava fel)
  • Rolig ;)
  • Glad
Och bara så ni vet jag ÄLSKAR smilisar så ni kommer få se en hel del såna :D
Jag älskar även att shoppa och flumma med kompisar, :D
Man jag gillar INTE sniglar, höga höjder elr dåliga slut.
Det finns nästan inget värre än dåliga slut, elr vad tycker ni??
Jag såg pirates of caribbean (alla 3) förra veckan och när jag såg
sista grät jag som bara den..  Hehe, kanske lite fånigt men jag lever mig in i
filmer/tv pogram så mycket att jag blir ledsen när något dåligt händer.
Lite konstigt, men sån e jag. Konstig, Härlig o Underbar x)

Om man pratar om min familj är den väll rätt "vanlig" om man kan säga så.
Jag har två småbröder, en mamma och en pappa. Det var min familj :D
Men jag  har 17 kusiner, 1 moster, 2 fastrar, 3 farbröder (hade 4, men han e död :( )
Både min farfar o farmor är döda, men både morfar o mormor lever, men de e skilda.
Ja, det var min släckt :) Istortsett :)

Hoppas ni har en bättre uppfattning om mig
komentera bloggen om det är nåt mer du vill veta :)
Hoppas ni gillade mitt inlägg, och hoppas ni gillar vår blogg!!
Här kommer lite "fina" bilder på mig :D



Hihi, o så får ni en seriös : D

PoK  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0