Igelkott??

Hej igen!!!
Glömde att berätta att:
Idag när jag och Alice var i Täby C hade jag på mig min
mössa.
Då kom en gammal gubbe (säkert 60-70 år, tror att han var full) och sa:
-Oj, vad det växer...
Jag tittar bakom mig och letar efter den han pratade med eller en bild han tittade på eller något sånt. Inget var bakom mig. Han pekade på bollen på min mössan och sa:
-Är det en igelkott?
-Ja, det är en igelkott, svarade jag honom :) (lite ironiskt)
Sedan gick han iväg till några andra tjejer och började prata med dom. Undrade ett tag om de hade gjort ett klipp till pensionärs-jävlar
eftersom att jag är inte direkt den enda som har en sån mössa på mig...
Men jag tror faktiskt inte det. Jag såg inga filmkameror o så tror jag att allt är planerat i den serien...:)
Det var allt jag hade att säga för den här gången :)
God natt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0