Kiwisar :D

Hej allihopa!!!
Idag har inget speciellt hänt. Jo, vi hade temadag och så men det har Malin redan skrivit om såg jag ;)
Just nu sitter jag här och pluggar på några frågor till hemkunskapen och har börjat lite med engelskan. Men den ser ganska lätt ut, så jag är nog klar om någon minut :D Har precis ätit en kiwi! Haha :) Är så himla gott! Visste ni att en halv kiwi innehåller så mycket c-vitamin man behöver under en dag! En hel apelsin innehåller också lika mycket c-vitamin som en halv kiwi! :D Haha :D Intressant va...;)
Oj!!! Visste ni att det finns ett djur som heter kiwi?
Haha :D Visste inte jag iallafall :)
Ha en trevlig fortsatt kväll så ses vi imorn!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0