lärare gör aldrig fel..

hej alla! vi har fått en ny svenska lärare, conny! :D conny är 63 år och har redan varit pansionär, och ser inte varför han ska vara det.... hehe kul! och det första han gjorde var att buga sig och säga godag...HA-HA! ursäkta mig men jag är jätteflum just nu! men seriöst, en riktig, djup bockning! det är inte ofta man ser :D sen skulle han skriva " snön dämpade ljudet när han gick i sina foträta snöskor" men han stavade fel och skrev dämpad isället för dämpade... och michaela i min klass räckte upp handen för att säga det. - ja, du - jo, du stavade fel på dä.. - nej - jo på.. -nej lärare stavar aldrig fel! och sen fortsatte han att prata om ordklasser, typ :D efter en stund sa daniel: -dämpad, är felstavat -jaha oj då, hehe det ska vi ändra på det var så kul!! kram malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!



Jag tror att han tom är 67 :)

2011-01-15 @ 00:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0