malin...igen

hej alla!

jag heter malin jag är tretton år och bor i täby! jag brinner för dans! jag går på fyra danslektioner i vecka på en danskolan sway! i bloggen har jag området "mode" kul! jag vet, alla bloggar är om mode (typ) men jag kommer även skriva om mitt liv :)
  jag låg i min säng och kollade på tv, det var en pratshow. och dem visade några tips om smink :)
1, när man ska lägga på sin ögonskugga, så för att få skuggan att vara på plats och inte smeta ut sig kan man ta ex lepsylpå ögonlocket :) det funkar
2, i ögonvrån (närmast näsan) har de flesta ett svart streck (normailt? ja) det kan få oss att se trötta ut. så ta en ljus färg med lite skimmer i typ som skimmrig ljus rosa elr silvet OBS! ta inte vanlig vit färg! då ser det ut som om man har en massa morgonsand ( eller vad det nu heter), i ett tunt lager i ögonvrån:)
    
detta är då jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0