Sjuk... typ

Hej hej! Vendela här :)

Är hemma från skolan idag... Gick hem från skolan igår typ vid lunch för att jag mådde skit & när jag kom hem hade jag tydligen feber '-.- typisk lixsom... så därför är jag hemma idag om ni undrar... hehe...

Vet inte vad jag ska göra idag mer än vila typ? kanske titta på nån film eller nåt sånt :) viktigt att vet eller hur?? haha... men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva lixsom...

Juste, vet ni vad? Jo, vi här på bloggen har skrivit över 100inlägg nu ;) lite sådär roligt tycker jag :P haha

Aja, skriver väl nåt inlägg senare...


Foto: Vendela Johansson. Önskar bara jag kunde sätta mig på ett plan & åka hit, till Thailand. Saknar det så mycket.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0