Ska snart...

Ska snart sticka till sats & träna :) typ äntligen... mamma har lixsom inte orkat tränat på flera dagar -.-'

Idag har jag bara slappat typ, eller egentligen inte :P hehe... jag har jobbat ganska mycket med mitt "grupparbete" i NO, för jag/vi ligger efter ganska mycket... (Hans fel). 
Och sen har jag & mamma fixat lite med mina tapeter ;) orkar inte förklara vad vi gör men jag kan säga att det är en lite konstig sak... Haha ;)

Juste, jag ska typ idag anmälla mig att åka till Romme den 17/2 med skolan, men lixsom jag undrar vilka fler som också ska åka? För man vill ju lixsom inte åka själv eller med folk man inte känner... Så snälla kommentera om ni ska åka dit för jag skulle väldigt gärna vilja veta det då ;)

(Från när jag för VÄLDIGT längesen var i alperna)

PoK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0