Skit :(

Hej!!!
Det har hänt mycket tråkiga saker på sista tiden :(
Igår så hade jag mina skor när det var lite för blött för att skorna skulle tåla det. De blev blöta och fläckarna på skorna gick aldrig bort. Har hänt en annan gång och då fick jag bort fläckarna med sånt där uggs balsam :) Så jag får hoppas att det funkar igen :)
Andra saken idag var att när jag sprang till bussen från Alice så snubblade jag :) haha   Det gjorde inte ont. Men det sved lite på handen. Efter ett tag såg jag att min byxa hade fått ett hål :(
När jag kom hem såg jag också att jag hade värsta såret på benet. Det hade inte ens gjort så himla ont i benet.
Haha trevlig bild va...:)
Så jag är inte så himla glad just nu..:( Det mest tråkiga är mina skor tycker jag. Varför ska det bli så? Stör mig :(

Ja, jag skrev tidigare att jag var hemma hos Alice. Här kommer lite bilder som jag lovat :)
Cajsa o Alice haha :)
Alice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0