slutade tidigt idag ;)

HOLA! cajsa här :D

idag slutade alla 12 men jag hade utvecklingssamtal till 12.30 o de gick bra ;) men sen va de typ elt öde på skolan så mami skjutsade hem mig o nu sitter jag här ;) ska hämta syrran på dagis idag !

annars ska jag inte göra så mycke, typ..
tänkte ringa ylva o de andra efter utveckligssamtalet men min mobil hade laddat ur så ja kunde inte, tänkte att de säkert va i Täääby..
chattar på facebook me mirre o några andra just nu ;)

synd at jag glömde kameran hos papi  annars skulle ni fått en bild på mig för jag e grymmt snygg idag xD

hihi

kisses

ojojoj va gammal bild
od molly(Y)

har ju min gamla laptop här hos mami så de kommer lite gamla bilder tills på onsdag nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0