SNABBINLÄGG

Ska snart sitta till sats & träna men hinner slänga in ett inlägg innan dess. Kommer nog inte gå så bra för jag har lixsom inte tränat sen typ innan jag var sjuk...

Förlåt för bad update från mig dem senaste dagarna, vet ärligt talat inte varför jag inte har bloggat. Hade väl inget att skriva, I guess?

Men vad har jag gjort idag då? Hm, varit i skolan? haha det kunde ni inte gissa? nej, men sen när jag kom hem tittade jag på en av filmerna som Malin hade glömt igår, den hette "Heartbreakers" & var faktiskt väldigt bra :) Rekomenderar starkt!

Aja, nu måste jag gå & byta om... ;)




Kommentarer
Postat av: cajsa

haha det va jag som redigerade den där bilden i din picasa :P <3

2011-01-26 @ 20:12:48
URL: http://cajsisord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0