Svar på kommentar :)

Hej Lina!!! :)
Jag vet inte om du var oseriös eller inte. Men jag svarar ändå :P

TRÄNING:
Den här terminen ska jag gå 4 gånger/vecka på dans. 1-2 gånger/vecka på friidrott. Det är egentligen min träning. Jag har även en hund som jag går ut och går med. Jag springer till bussar, tåg mm. Sånt som man inte riktigt tänker på att man gör, men man gör ändå. Till våren/sommaren hade jag även tänkt att springa lite då o då :)

SMINK:
Mascara o läppglans :D
HÅR:
Lite olika, men oftast bara utsläppt :)

Tack så mycket, jätte kul att få en sån gullig kommentar :) Kul att du också gillar vår blogg.
Kram på dig Lina :)

Kommentarer
Postat av: lina petersson

tack för tipsen du tränar verkligen jätte mycket. om någon annan av er vill ge tips får ni gärna också göra det :)

2011-01-11 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0