Tjaaaaaaaa

Okej, jag är den ända som inte har bloggat här (eller jo, har faktiskt lagt upp ett inlägg ;)).

Jag heter iallafall Rebecka, är 13år och bor i lilla Täby.
På min fritid dansar och sjunger jag väldigt mycket. Jag kan lixom börja nynna på någon helt rfandom låt på helt random ställen :P
Men ja, jag lyssnar på musik typ 24/7, och det är totalt olika slags musikstilar.
Men mina personliga favoriter är Justin Bieber, Bruno Mars, Eminem och Snook.
Jag gillar även att shoppa och bara vara med mina underbara kompisar ♥

Jag har världens konstigaste och sämsta humor, skrattar åt typ allt möjligt :D
Älskar att få skrattattacker som gör att man börjar gråta och får världens krapm i magen ;) men det är ju vad jag tycker :) Så bra att man kan ha olika åsikter nuförtiden ;)

Går i 7klass på Bajstorp (Bergtorp), i musikklass.

Men ja, det var väll allt från mig, fråga om ni vill veta något mer :)

Jo, kom på något mer, som ni INTE ska behöva fråga:
Nej, jag har inte färgat mitt hår, nej, jag permanentar mig inte !!

Förlåt, men får typ damp på sånna som säger det om mitt hår ;)


That's me :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0