sup sup= tafs tafs!

hej alla!

idag kom jag hem från resan. helt otroligt kul! när vi kom på båten gick vi direkt och åt, tog en skagen macka och hamburgetallrik! gott... :)  vi skulle senare på kvällen kolla på daniel kane, en trollkarl som vi känner, han skulle uppträda där. men innan det så vardet karioke ;D det var ju ett måste ( från mig ) att uppträda,hihi. men kariokin var ju på en bar, and ofcourse så fans det fyllon :S när jag skulle gå upp på senen var det ngn som smekte min rygg:S jag blev livrädd och typ sprang upp på senen :) låten kom igång och ett gäng fulla ( ganska snygga)killar skrika, pinsamt? ja!! hah efter en stund kom ett fyllo upp på senen och började dansa brevidd mig :S såg ut som om han skulle börja strippa villken stund som hellst:haha super kul men då kom ju såklart en säkerhetsvakt och förde bort honom :D daniel var ju helt otrolig! han berättade några historier om fyllon ;D
     det var en kille som var aspackad, han stod och pinkade i ett hörn av en koridår :S daniel frågade va fan han gjorde, killen grymtade till och fortsatte pinka. daniel sprang såklart iväg för att hitta en vakt, men det tog typ tio minuter, han tänke att killen måste ha gått vid det här laget, men när det kom till brottsplatsen stod han kvar och försökte få upp gyllfen!!!!!! han fick städa undan pisset och böta 1200kr! en annan kväll var det en kubbe som var på andra våningen av karioken, och släppte klas ner på publiken, idiot... samma kväll var det en annan gubbe som smög upp bakifrån en fjortonårig tjej som stod o sjöng karioke, och kämde henne på brösten! usch usch!!






hah en aning trött efter resan...märks? ja


VIKING LINE  I <3 YOU
  
             take care/ malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0