Vad jag köpte i TC

Hej!!! :)

Vad jag har köpt kommer här :)
2 Halsband
Från
Linne från ginatricot
Topp från ginatricot
Hehe hängde på en stol för den såg askonstig ut :)

Asså så skönt med fredag. Har varit såå trött hela veckan, så jag ska verkligen bara sova så mycket det går. Igår sov ju Alice här, så den natten sov jag ikke så mycket :) Det är verkligen mycket roligare att sova över hos någon på en vardag :) Vet inte riktigt varför, bara är så :) Vi hade det väldigt trevligt igår i alla fall!!! :)
Hehe :) Vill bara säga att Samantha är ett väldigt bra program :) Gick precis på TV. Har hållt på med det här inlägget väldigt länge, för att jag började titta på det :)
Men jag går nog och lägger mig nu. Är väldigt trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0