Vendela här!

Tjena Tjena allihopa! Mobilbloggar nu så det här blir inget långt inlägg bara så ni vet ;) iaf är ja & min familj inne i stan just nu :P vi har gått runt lite & kollat på rean. Jag älskar verkligen rea, för man kan göra såna fynd ju, eller man kanske har kollat på ett plagg tidigare men inte köpt det för det kanske va för dyrt & sen hittar man det på rean till typ halva priset!! Det kan jag säga hänt mig mååååånga gånger :D haha sitter på ett fik nu & väntar på att m&p ska komma... Men det är typ världens längsta kö... -.-' Blää hatar köer!!!! Aja bloggar kanske ikväll när vi kommit tillbaka & lägger upp vad jag har köpt ;) vi hörs snart! PoK //Vendela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0