Vendela ;)

Hej Hej allihopa!
Ska väl ta & presentera mig själv :)

Jaa, jag heter Vendela, är 13år & bor i Täby.
Jag tränar/går på dans en gång i veckan me Ylva, Rebecka & Sofia. Jag träner oxå på gym (sats) typ 2gånger i veckan.
Min familj består av mig, min mamma & min pappa, (ja e det enda barnet om ni inte fattar)
Ja blogger oxå ibland på min egna blogg (vendii.blogg.se) men nu när vi startade den här bloggen kmr ja nog mest skriver här.
Som ni kanske läst i tidigare inlägg så har vi (ja, ylva, cajsa, rebecka, sofia & malin) känt varandra jätte länge & dem är dem som ja liter på mest. Älskar er så himla mycket cheyer! <333

Hm... Vad ska ja mer skriver om mig själv? Kanske att ja e världens shopaholic, fast ja är aldrig pank så det e ganska konstigt :P haha
Jag ÄLLLLLLSKAR att resa! Fast vem gör inte det lixsom? :P
Jag är typ en twitaholic oxå, så om du har twitter följ mig! (@ImVendela/@ImVeej)
Kanske ska förklar vad Vej/Veej står för... : lixsom första bokstäverna i Vendela + första i mitt efternamn, Johansson = Vej . Haha skit bra förklaring... :P

Om jag bekriva mig själv är det typ: glad, envis, ruuulig & har världens sämsta humor! Haha men asså ja skrattar åt precis allting, även typ världens tråkigaste skämt som man hört 100000 gånger förut! Haha :D

Jaa... Det var väl det "viktigaste" ni behövde veta om mig ;)

Här kmr lite bilder på mig ;)





Vi ses snart!

PoK

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0