villket jävla larv..

hej alla!

idag för första gången såg jag den verklighetsbaserade filmen om world trade center... när två poliser riskerade sina liv för att rädda andras... de var inne i byggnaden när den rasade, och blev mosade. men inte tillräckligt mosade för att dö...i ca 24 h var de där inne..fy fan!
 det fick mig att tänka vad jag håller på med... villket jävla larv.. sminkar för att se söt ut och går och shoppar utan några baktankar och skuldkänslor..medans folk där ute dör av att några beslutar sg för att flyga in i torn bara för att DE troratt det är bra...usch!!
         men vi kan ju inte leva med skuldkänslor för att vi är födda i ett samhälle med mat, elekrisitet..elr hur!
         men vi kan ju faktiskt hjälpa människor i nöd...

 malin skänker en tanke till alla barn som är utsatta, önskar att jag kunde bidra med pengar..<3
              kram malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0