YES BOX 3 60!

hej alla!

nu har min dans börjat igen :D kuligt! vi hade mordern jazz, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.. det är som balett fast mer jazzigt :S  superkul! imorrn har jag balett och jazz! och på lördag har jag street. men man märker verkligen hur stel man blivit under lovet! har inte tränat ngt, bara ätit...och ätit..och ätit. men nu är det slut på det! nu är det hardcore-träning som gäller! minst 30 situps, 20 rumplyft elr vad det heter och 20 armhävningar!        yes box 3 60! bättre frukost. jag brukar typ dricka vatten till frukost...inte bra! jag ska nog göra som ylva! att äta gröt på morgonen...smart :) jag måste komma i form nu känner jag!

               
               min dansskola- sway


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0